fbpx

Unboxing, czyli dlaczego warto zainwestować w ładne opakowanie produktu

unboxing produktu boxxe
Unboxing produktu

Zastanawiasz, się co zrobić, aby klienci chętnie dzielili się informacją o zakupie Twoich produktów w Internecie? Zadbaj o ładne opakowanie! YouTube i Instagram wypełniony jest filmami, które przedstawiają tzw. unboxing, czyli rozpakowywanie produktów przed kamerą. To doskonały sposób na promocję Twojej marki i dotarcie do nowych osób. Co zrobić, aby zachęcić do tego swoich klientów? Poznaj unboxing od podszewki i zacznij stosować go w swojej firmie.

Czym jest unboxing?

Zacznijmy od podstaw. Unboxing to słowo, które nawiązuje do angielskiego wyrażenia „to unbox” i w dosłownym tłumaczeniu oznacza „wyjąć z pudełka” lub „rozpakować”. Internetowy trend unboxing polega na publikacji kilkuminutowego filmu, podczas którego klient otwiera otrzymaną przesyłkę i opowiada o tym, co się w niej znajduje. Najczęściej przed kamerą rozpakowuje się zabawki, elektronikę (głównie telefony), a także odzież i artykuły z branży beauty.


Kto ogląda takie filmy? Wszystko zaczęło się od dzieciaków, które obserwowały, jak ich rówieśnicy otwierają przesyłki z zabawkami. Dalej trend rozlał się na kolejne grupy klientów. I dziś filmy z unboxingiem oglądają użytkownicy właściwie w każdym wieku.

Na jakich stronach publikuje się filmy z unboxingiem?

Filmy, które przedstawiają unboxing najczęściej publikowane są na YouTube. Niektóre mają nawet po kilka milionów wyświetleń! Poza tym możesz je znaleźć także na portalach społecznościowych tj. Facebook, Instagram, Snapchat, czy na stosunkowo niedawno powstałej „kopalni krótkich filmów” — Tik-Tok-u.

Kto może odpakowywać przesyłki przed kamerą?

Odpakowywać może każdy, i jeżeli jest to zwykła, nieodpłatna chęć pokazania produktu ze strony Twojego klienta – jest to, jak najbardziej super sposobem promocji. Planujesz zainwestować w reklamę tego typu i opłacić unboxing? Pamiętaj, aby starannie dobrać odpowiednich recenzentów. Najlepiej w takich przypadkach sprawdza się współpraca z Influencerami (wpływowymi, najczęściej rozpoznawalnymi osobami, które są aktywne w mediach społecznościowych). Otwierający pudełko przed kamerą powinien przywiązywać wagę do sposobu prezentacji i nagrywania filmu. Warto również pamiętać o szerokim zasięgu udostępnianych treści. Im więcej dana osoba ma obserwatorów (którzy wpisują się w ramy Twojej grupy docelowej), tym większe szanse na powodzenie reklamy.

Jak unboxing wpływa na promocję marki?

Opowiadając o unboxingu warto przytoczyć przykład firmy Apple. Starannie zapakowane produkty, od komputerów po akcesoria do telefonów, dostarczają użytkownikom pozytywnych emocji już na etapie otrzymania przesyłki. Tak działa unboxing. Jeżeli dobrze zaplanujesz opakowanie swojego produktu, wpłyniesz na dobre wrażenia zarówno klienta, jak i tych, którzy oglądają relacje z otwierania pudełka.


Opakowanie produktu może być na tyle wyjątkowe, że wyróżni Twoją markę wśród innych. Co więcej, ma ogromny wpływ na wizerunek produktów. Przykład? Ekologiczne tuby Resibo, w których znajdują się naturalne kosmetyki. To świetna alternatywa dla klasycznych opakowań, która wskazuje na najważniejsze cechy marki.
Więcej na ten temat pisaliśmy tutaj: OPAKOWANIE PRODUKTU A WIZERUNEK MARKI

Idealny projekt opakowania do unboxingu

Jeżeli chcesz, aby unboxing Twoich produktów niósł ze sobą same pozytywne emocje, zadbaj o odpowiednie opakowanie. I uważaj – nie chodzi tu tylko o pudełko na produkt, ale i pudełko na przesyłkę.

Unboxing to przede wszystkim pierwsze wrażenie. I uwierz nam, dziś szary karton oklejony zwykłą taśmą klejącą nie zrobi furory. Możesz w prosty sposób urozmaicić cały proces otwierania. Wystarczy pamiętać o podstawowych zasadach podczas projektowania pudełka, a unboxing będzie przyjemną wizualną treścią i zachętą do zakupu zawartości.


Oto najważniejsze z nich:

  • spójność pudełka na produkt z założeniami marki — grafika, kolory, czcionki i ikony na nadruku wewnętrznym i zewnętrznym powinny mieć wspólny mianownik z tym, co prezentujesz w sieci lub w swoim sklepie stacjonarnym;
  • łatwość otwierania opakowania — idealnie sprawdza się zastosowanie pudełek magnetycznych, które znajdziesz w naszej ofercie lub tasiemki zrywającej, która umożliwia otwarcie opakowania jednym ruchem ręki;
  • zastosowanie kleju adhezyjnego — to z kolei pozwala zrezygnować z zaklejania pudełka na przesyłkę taśmą klejącą;
  • dopasowanie rozmiaru opakowania do jego zawartości.

Daj nam znać, czy korzystasz z formy promocji, jaką jest unboxing produktu w Internecie? Czy Twoje pudełka na przesyłkę lub produkt zachęcają do otwierania ich przed kamerą? Pamiętaj, że jeżeli szukasz estetycznych pudełek z klapką magnetyczną możesz skorzystać z naszego konfiguratora na pierwszej stronie. Boxxe realizuje zamówienia pudełek już od 10 sztuk!

Najnowsze artykuły
Kategorie
Tagi
Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. View more
Cookies settings
Akceptuje
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

Kim jesteśmy

Adres naszej strony internetowej to: https://boxxy.pl.

Jakie dane osobiste zbieramy i dlaczego je zbieramy

Komentarze

Kiedy odwiedzający witrynę zostawia komentarz, zbieramy dane widoczne w formularzu komentowania, jak i adres IP odwiedzającego oraz podpis jego przeglądarki jako pomoc przy wykrywaniu spamu. Zanonimizowany ciąg znaków stworzony na podstawie twojego adresu email (tak zwany hash) może zostać przesłany do usługi Gravatar w celu sprawdzenia czy jej używasz. Polityka prywatności usługi Gravatar jest dostępna tutaj: https://automattic.com/privacy/. Po zatwierdzeniu komentarza twój obrazek profilowy jest widoczny publicznie w kontekście twojego komentarza.

Media

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem i wgrywasz na witrynę obrazki, powinieneś unikać przesyłania obrazków z tagami EXIF lokalizacji. Odwiedzający stronę mogą pobrać i odczytać pełne dane lokalizacyjne z obrazków w witrynie.

Formularze kontaktowe

Ciasteczka

Jeśli zostawisz na naszej witrynie komentarz, będziesz mógł wybrać opcję zapisu twojej nazwy, adresu email i adresu strony internetowej w ciasteczkach, dzięki którym podczas pisania kolejnych komentarzy powyższe informacje będą już dogodnie uzupełnione. Te ciasteczka wygasają po roku. Jeśli odwiedzisz stronę logowania, utworzymy tymczasowe ciasteczko na potrzeby sprawdzenia czy twoja przeglądarka akceptuje ciasteczka. To ciasteczko nie zawiera żadnych danych osobistych i zostanie wyrzucone, kiedy zamkniesz przeglądarkę. Podczas logowania tworzymy dodatkowo kilka ciasteczek potrzebnych do zapisu twoich informacji logowania oraz wybranych opcji ekranu. Ciasteczka logowania wygasają po dwóch dniach, a opcji ekranu po roku. Jeśli zaznaczysz opcję „Pamiętaj mnie”, logowanie wygaśnie po dwóch tygodniach. Jeśli wylogujesz się ze swojego konta, ciasteczka logowania zostaną usunięte. Jeśli zmodyfikujesz albo opublikujesz artykuł, w twojej przeglądarce zostanie zapisane dodatkowe ciasteczko. To ciasteczko nie zawiera żadnych danych osobistych, wskazując po prostu na identyfikator przed chwilą edytowanego artykułu. Wygasa ono po 1 dniu.

Osadzone treści z innych witryn

Artykuły na tej witrynie mogą zawierać osadzone treści (np. filmy, obrazki, artykuły itp.). Osadzone treści z innych witryn zachowują się analogicznie do tego, jakby użytkownik odwiedził bezpośrednio konkretną witrynę. Witryny mogą zbierać informacje o tobie, używać ciasteczek, dołączać dodatkowe, zewnętrzne systemy śledzenia i monitorować twoje interakcje z osadzonym materiałem, włączając w to śledzenie twoich interakcji z osadzonym materiałem jeśli posiadasz konto i jesteś zalogowany w tamtej witrynie.

Analiza statystyk

Z kim dzielimy się danymi

Jak długo przechowujemy twoje dane

Jeśli zostawisz komentarz, jego treść i metadane będą przechowywane przez czas nieokreślony. Dzięki temu jesteśmy w stanie rozpoznawać i zatwierdzać kolejne komentarze automatycznie, bez wysyłania ich do każdorazowej moderacji. Dla użytkowników którzy zarejestrowali się na naszej stronie internetowej (jeśli tacy są), przechowujemy również informacje osobiste wprowadzone w profilu. Każdy użytkownik może dokonać wglądu, korekty albo skasować swoje informacje osobiste w dowolnej chwili (nie licząc nazwy użytkownika, której nie można zmienić). Administratorzy strony również mogą przeglądać i modyfikować te informacje.

Jakie masz prawa do swoich danych

Jeśli masz konto użytkownika albo dodałeś komentarze w tej witrynie, możesz zażądać dostarczenia pliku z wyeksportowanym kompletem twoich danych osobistych będących w naszym posiadaniu, w tym całość tych dostarczonych przez ciebie. Możesz również zażądać usunięcia przez nas całości twoich danych osobistych w naszym posiadaniu. Nie dotyczy to żadnych danych które jesteśmy zobligowani zachować ze względów administracyjnych, prawnych albo bezpieczeństwa.

Gdzie przesyłamy dane

Komentarze gości mogą być sprawdzane za pomocą automatycznej usługi wykrywania spamu.

Twoje dane kontaktowe

Informacje dodatkowe

Jak chronimy twoje dane?

Jakie mamy obowiązujące procedury w przypadku naruszenia prywatności danych

Od jakich stron trzecich otrzymujemy dane

Jakie automatyczne podejmowanie decyzji i/lub tworzenie profili przeprowadzamy z użyciem danych użytkownika

Branżowe wymogi regulacyjne dotyczące ujawniania informacji

Save settings
Cookies settings