fbpx

Co umieścić na pudełku z nadrukiem?

Jak dobrze wykorzystać przestrzeń na pudełku z nadrukiem? Co powinno się na nim znaleźć, aby opakowanie spełniało określone funkcje marketingowe? Zebraliśmy dla Ciebie kilka wartościowych pomysłów, które z jednej strony będą pracować nad pozytywnym wizerunkiem Twojej marki, a z drugiej sprawią, że zarówno Twój produkt, jak i opakowanie zostaną zapamiętane.

Wykorzystaj emocje!

Przestrzeń pudełka z nadrukiem to doskonałe miejsce na dodatkową komunikację z klientem. Warto w tym miejscu zagłębić się w aspekty psychologiczne związane z rozpakowywaniem nowej rzeczy. Klient, który właśnie nabył Twój produkt i zabiera się za jego otwarcie, ma w sobie wiele pozytywnych emocji. Chcesz wiedzieć, jak to mądrze wykorzystać? Kartonowe opakowanie możesz dowolnie spersonalizować, tak aby realizowało określone cele.

Jakie funkcje może pełnić nadruk na opakowaniu?

Nadruk na pudełku może zwiększać rozpoznawalność Twojej marki, budować pozytywne wrażenia i podkreślać najważniejsze cechy produktu, które chcesz przekazać swoim odbiorcom. Możesz wykorzystać go także jako narzędzie do budowania dłuższych relacji z klientem – zachęcić do ponownego kontaktu, zostawienia opinii lub dołączenia do Twojej społeczności na Facebooku.
Najważniejsze, aby nadruk na pudełku jeszcze bardziej wzmacniał pozytywne emocje, które towarzyszą chwili, w której produkt jest rozpakowywany. Może motywować, intrygować, rozśmieszać – dobrze, jeżeli będzie charakterystyczny i wyróżni Cię na tle konkurencji.

Co umieścić na pudełku z nadrukiem?

Projekt pudełka z nadrukiem jest zależny właściwie tylko od Twojej wyobraźni. Nowoczesne technologie nadruków umożliwiają pełną personalizację opakowań oraz szeroki wachlarz ich wykończenia. Co warto na nim umieścić?

  • LOGO NA OPAKOWANIU – Tu nie mamy żadnych wątpliwości. Firmowe logo to najważniejszy element Twojej identyfikacji wizualnej. Znak graficzny przyciąga wzrok i łatwo zapada w pamięci. Logo na pudełku jest łącznikiem pomiędzy opakowaniem, a produktem. Już na starcie informuje klienta, co czeka go po otwarciu. Must have jeżeli chodzi o nadruk.
  • ZAPROSZENIE NA KANAŁY SPOŁECZNOŚCIOWE – Bardzo dobrym krokiem marketingowym jest umieszczenie na opakowaniu zaproszenia na Twoje kanały społecznościowe. Może to być FB, Instagram, YouTube. W ten sposób zwiększasz szanse na to, aby klient został z Tobą dłużej.
  • PROŚBA O OPINIĘ Innym ciekawym rozwiązaniem, które zachęci odbiorców do interakcji, jest prośba o pozostawienie opinii lub oznaczenie Twojego produktu na zdjęciach np. na Instagramie. W taki sposób możesz zyskać informacje zwrotne oraz trafić do nowych odbiorców.
  • ZABAWNE HASŁO, GRAFIKA LUB REBUS – Chcesz wzmocnić pozytywne emocje, związane z zakupem Twojego produktu? Na opakowaniu z nadrukiem możesz umieścić zabawne hasło, motywujące motto lub atrakcyjną ilustrację. Ciekawym rozwiązaniem są także zagadki i rebusy, które angażują odbiorcę.
  • WAŻNE INFORMACJE O PRODUKCIE LUB MISJI MARKI – Pudełko z nadrukiem to przestrzeń, na której możesz podkreślić najważniejsze atuty swojej marki lub produktu. Wykorzystaj do tego starannie dobrane hasła lub proste grafiki.
  • WARSTWA NFC, CZYLI JESZCZE WIĘCEJ INFORMACJI – Innowacyjnym pomysłem na wzbogacenie pudełek z nadrukiem jest warstwa NFC, która zawiera zakodowaną informację. Klient po zbliżeniu swojego telefonu do kodu może przenieść się na Twoją stronę lub do dodatkowych materiałów informacyjnych.

Więcej na ten temat pisaliśmy w tym miejscu: Co to jest i jak wykorzystać technologię Boxxe NFC?

Najnowsze artykuły
Kategorie
Tagi
Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. View more
Cookies settings
Akceptuje
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

Kim jesteśmy

Adres naszej strony internetowej to: https://boxxy.pl.

Jakie dane osobiste zbieramy i dlaczego je zbieramy

Komentarze

Kiedy odwiedzający witrynę zostawia komentarz, zbieramy dane widoczne w formularzu komentowania, jak i adres IP odwiedzającego oraz podpis jego przeglądarki jako pomoc przy wykrywaniu spamu. Zanonimizowany ciąg znaków stworzony na podstawie twojego adresu email (tak zwany hash) może zostać przesłany do usługi Gravatar w celu sprawdzenia czy jej używasz. Polityka prywatności usługi Gravatar jest dostępna tutaj: https://automattic.com/privacy/. Po zatwierdzeniu komentarza twój obrazek profilowy jest widoczny publicznie w kontekście twojego komentarza.

Media

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem i wgrywasz na witrynę obrazki, powinieneś unikać przesyłania obrazków z tagami EXIF lokalizacji. Odwiedzający stronę mogą pobrać i odczytać pełne dane lokalizacyjne z obrazków w witrynie.

Formularze kontaktowe

Ciasteczka

Jeśli zostawisz na naszej witrynie komentarz, będziesz mógł wybrać opcję zapisu twojej nazwy, adresu email i adresu strony internetowej w ciasteczkach, dzięki którym podczas pisania kolejnych komentarzy powyższe informacje będą już dogodnie uzupełnione. Te ciasteczka wygasają po roku. Jeśli odwiedzisz stronę logowania, utworzymy tymczasowe ciasteczko na potrzeby sprawdzenia czy twoja przeglądarka akceptuje ciasteczka. To ciasteczko nie zawiera żadnych danych osobistych i zostanie wyrzucone, kiedy zamkniesz przeglądarkę. Podczas logowania tworzymy dodatkowo kilka ciasteczek potrzebnych do zapisu twoich informacji logowania oraz wybranych opcji ekranu. Ciasteczka logowania wygasają po dwóch dniach, a opcji ekranu po roku. Jeśli zaznaczysz opcję „Pamiętaj mnie”, logowanie wygaśnie po dwóch tygodniach. Jeśli wylogujesz się ze swojego konta, ciasteczka logowania zostaną usunięte. Jeśli zmodyfikujesz albo opublikujesz artykuł, w twojej przeglądarce zostanie zapisane dodatkowe ciasteczko. To ciasteczko nie zawiera żadnych danych osobistych, wskazując po prostu na identyfikator przed chwilą edytowanego artykułu. Wygasa ono po 1 dniu.

Osadzone treści z innych witryn

Artykuły na tej witrynie mogą zawierać osadzone treści (np. filmy, obrazki, artykuły itp.). Osadzone treści z innych witryn zachowują się analogicznie do tego, jakby użytkownik odwiedził bezpośrednio konkretną witrynę. Witryny mogą zbierać informacje o tobie, używać ciasteczek, dołączać dodatkowe, zewnętrzne systemy śledzenia i monitorować twoje interakcje z osadzonym materiałem, włączając w to śledzenie twoich interakcji z osadzonym materiałem jeśli posiadasz konto i jesteś zalogowany w tamtej witrynie.

Analiza statystyk

Z kim dzielimy się danymi

Jak długo przechowujemy twoje dane

Jeśli zostawisz komentarz, jego treść i metadane będą przechowywane przez czas nieokreślony. Dzięki temu jesteśmy w stanie rozpoznawać i zatwierdzać kolejne komentarze automatycznie, bez wysyłania ich do każdorazowej moderacji. Dla użytkowników którzy zarejestrowali się na naszej stronie internetowej (jeśli tacy są), przechowujemy również informacje osobiste wprowadzone w profilu. Każdy użytkownik może dokonać wglądu, korekty albo skasować swoje informacje osobiste w dowolnej chwili (nie licząc nazwy użytkownika, której nie można zmienić). Administratorzy strony również mogą przeglądać i modyfikować te informacje.

Jakie masz prawa do swoich danych

Jeśli masz konto użytkownika albo dodałeś komentarze w tej witrynie, możesz zażądać dostarczenia pliku z wyeksportowanym kompletem twoich danych osobistych będących w naszym posiadaniu, w tym całość tych dostarczonych przez ciebie. Możesz również zażądać usunięcia przez nas całości twoich danych osobistych w naszym posiadaniu. Nie dotyczy to żadnych danych które jesteśmy zobligowani zachować ze względów administracyjnych, prawnych albo bezpieczeństwa.

Gdzie przesyłamy dane

Komentarze gości mogą być sprawdzane za pomocą automatycznej usługi wykrywania spamu.

Twoje dane kontaktowe

Informacje dodatkowe

Jak chronimy twoje dane?

Jakie mamy obowiązujące procedury w przypadku naruszenia prywatności danych

Od jakich stron trzecich otrzymujemy dane

Jakie automatyczne podejmowanie decyzji i/lub tworzenie profili przeprowadzamy z użyciem danych użytkownika

Branżowe wymogi regulacyjne dotyczące ujawniania informacji

Save settings
Cookies settings